DX Gameworks اولین ناشر بازی‌های کنسول/کامپیوتر در برزیل است


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. بیشتر بدانید.


DX Gameworks تازه تاسیس اعلام کرد که به عنوان اولین ناشر بازی ویدیویی در برزیل راه اندازی می شود که بر روی عناوین رایانه های شخصی و کنسول ها تمرکز دارد.

DX Gameworks یک استودیوی خدماتی است که خدمات توسعه آلاکارته از جمله طراحی و آموزش را ارائه می دهد. این شرکت ابتکار انتشار خود را با حمایت Xbox Brasil و سرمایه گذاری Bertha Capital راه اندازی می کند.

آندره فریتاس، مدیرعامل DX Gameworks در مصاحبه‌ای به GamesBeat گفت: «ما تصمیم گرفتیم شرکت انتشاراتی را راه‌اندازی کنیم، زیرا اساساً بازار در مراحل ابتدایی خود است. بسیاری از منابع و نیازها واقعاً توسط ناشران خارجی مورد توجه قرار نمی گرفت…. ما باید به این استودیوهای کوچکتر آموزش دهیم که چگونه یک بازی را با کیفیتی به خط پایان برسانند که برای سونی، مایکروسافت یا نینتندو مشکلی ایجاد نکند.”

فریتاس افزود که بخشی از انگیزه ارائه یک سیستم پشتیبانی برای خلاقان برزیلی بود. DX Gameworks می تواند جنبه تجاری را مدیریت کند در حالی که توسعه دهندگان بر خلاقیت تمرکز می کنند. ما به این بچه‌ها گفتیم، ما در تمام بخش‌های بوروکراتیک کسب‌وکار – حسابداری، تامین مالی، بازاریابی و همه این‌ها به شما کمک خواهیم کرد. ما از آن مراقبت می کنیم و به شما کمک می کنیم تا بازی را تمام کنید.’ این به نوعی شروع شد.»

امید ابدی

DX Gameworks اولین بازی خود را با نام Eternal Hope در 8 جولای منتشر می کند. این بازی در سال 2020 در Steam راه اندازی شد و DX آن را برای PS4 و Xbox One پورت می کند. به گفته Freitas، این یکی از چندین پروژه ای است که شرکت روی آن کار می کند.

YouTube ویدیو

ما احساس می کنیم که تقاضای زیادی برای بازی های خوب و با کیفیت وجود دارد. ما می‌توانیم بازی‌های جالب و سرگرم‌کننده‌ای انجام دهیم که بتواند مردم را بفروشد و سرگرم کند. اساساً این چیزی است که ما می خواهیم انجامش دهیم.» فریتاس خاطرنشان کرد که به ویژه بازار آمریکای لاتین به سرعت در حال رشد است.

“یک چیزی که ما به خوبی درک می کنیم بازار LatAm است، بنابراین این بازار را ادغام کرده و این استودیوهای کوچکتر را قادر می سازد تا بازی های خود را راه اندازی کنند. ما می توانیم این بازی ها را در مقابل نینتندو، مایکروسافت و پلی استیشن در جایی که این بچه ها نمی توانند دریافت کنیم. این کاری است که ما می خواهیم برای این تیم ها انجام دهیم. با رشد و تحکیم بیشتر بازار، احساس می کنیم که می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. سپس می‌توانیم بازی triple-A را پیدا کنیم که قرار است از LatAm بیرون بیاید. ما احساس می کنیم که در حال حاضر همه نگاه ها به LatAm است.

عقیده GamesBeat هنگامی که پوشش صنعت بازی “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود” است. این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.