Shopify عملکردهای نوع Web3 را به پلتفرم تجارت الکترونیک خود اضافه می کند


ما هیجان زده هستیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


ارائه‌دهنده تجارت الکترونیک جهانی Shopify امروز با راه‌اندازی مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها و افزودنی‌های اپلیکیشن‌ها که ظاهراً به نحوه انجام تجارت در Web3 می‌پردازد، یک حرکت بزرگ به سمت آینده کسب‌وکار آنلاین انجام داد.

Shopify که برای سال‌ها راه نسبتاً ساده‌ای را برای بازرگانان برای باز کردن ویترین فروشگاه‌های آنلاین خود ارائه می‌دهد، اکنون مجموعه‌ای از ابزارها را برای کاربرانی که علاقه‌مند به ایجاد سایت‌های جدید هستند فراهم می‌کند که تجارت مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، خرید محلی را با مشارکت Google، DeFi انجام می‌دهند. بانکداری)، یک بازار NFT (توکن غیرقابل تعویض)، ارزهای دیجیتال، بازاریابی و فروش تجارت به کسب و کار، و سایر دسته ها. در مجموع، Shopify بیش از 100 ویژگی جدید را به پیشنهاد اولیه خود اضافه می کند.

این شرکت این خبر را تحت حمایت یک نمایشگاه نیمه سالانه محصول جدید به نام Shopify Editions اعلام کرد که برنامه‌ها و ویژگی‌ها و بهبودهای جدید را در کل پلتفرم معرفی می‌کند.

Tobi Lütke، بنیانگذار و مدیر عامل Shopify در یک مشاوره رسانه ای گفت: “در Shopify، ما به بازی بی نهایت اعتقاد داریم.” «این بدان معناست که ما دائماً مرزهای ممکن را برای کارآفرینان پیش می‌بریم. ما برای حل چالش‌های پیچیده‌ای که امروزه تجار با آن روبرو هستند، تلاش می‌کنیم و در عین حال راه‌های کاملاً جدیدی را برای رشد کسب‌وکارشان تصور می‌کنیم. با نسخه‌های Shopify، شرط‌بندی‌های بزرگ و آخرین نوآوری‌های خود را در تجارت به اشتراک می‌گذاریم تا کسانی که به اندازه کافی جاه‌طلب هستند تا در کارآفرینی تلاش کنند، بتوانند سریع‌تر شروع کنند و گسترش پیدا کنند.»

پیشنهادات جدید برای کمک به بازرگانان در هر اندازه طراحی شده‌اند تا با باز کردن فرصت‌های درآمدی جدید و ایجاد وفاداری مشتریان برای مدت طولانی، چالش‌های امروزی را در اداره یک کسب‌وکار هدایت کنند.

برخی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌ها به شرح زیر است:

تجارت نمادین: این برداشت خود Shopify در ساخت پایگاه خانگی خود برای فروش NFT و تعامل بازاریابی خواهد بود. تجارت Shopify Tokengated از NFTها استفاده خواهد کرد که – حداقل در ابتدا – ساخته شده توسط کاربران آن خواهد بود. Shopify نگفت که آیا ابزارهایی را برای ایجاد NFT ارائه می کند یا خیر، اما انتظار می رود این اطلاعات اواخر امسال ارائه شود. این شرکت گفت که Tokengated “با دادن دسترسی انحصاری به دارندگان NFT به محصولات، امتیازات و تجربیات، راهی برای پاداش دادن به طرفداران واقعی و افراد VIP خواهد بود.” Tokengated کیف پول های کریپتو را به فروشگاه های Shopify مرتبط می کند. Shopify گفت که بازرگانان قادر خواهند بود تجارب تجارت نمادین Shopify را به صورت آنلاین، روی موبایل و خرده فروشی فیزیکی فعال کنند.

B2B: B2B در Shopify خانه جدیدی برای خرده فروشانی خواهد بود که می خواهند فقط به مشاغل بفروشند. B2B در Shopify فقط برای شرکت هایی نیست که به صورت عمده فروشی کار می کنند. این برای هر کسی است که می خواهد به جهان B2B بفروشد. مشتریان تجاری معمولاً در الگوهای خاصی بر اساس بودجه های فصلی خرید می کنند و معمولاً به انواع روش های پرداخت و الزامات مالیاتی نیاز دارند. پلتفرم جدید این کار را برای خرده فروشان جهانی آسان تر می کند تا این موارد را خودکار کنند و به طور بالقوه درآمد B2B را افزایش دهند.

Shopify در آیفون: چی؟ این قبلاً در دسترس نبود؟ خوب، ماه گذشته منتشر شد، اما نه با تبلیغات زیاد. به منظور افزایش تراکنش‌های خرید، Shopify اکنون این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا روی تراکنش‌های مبتنی بر Shopify در آیفون ضربه بزنند. در حالی که سایر خدمات نقطه فروش به سخت‌افزار POS متکی هستند، Shopify از ویژگی‌های Tap-to-Pay اپل استفاده می‌کند تا تاجر را آسان‌تر کند تا پرداخت‌های حضوری را تنها با آیفون و بدون نیاز به پایانه انجام دهد.

Shopify و Google: Shopify و Google قبلاً با هم کار می کردند تا محصولاتی را در سایت های مجهز به Shopify ارائه کنند تا در جستجوهای Google بیشتر قابل شناسایی باشند. اکنون این یک زاویه خاص مکان به خود گرفته است. هنگامی که مشتریان به دنبال یک محصول خاص هستند که به یک خرده‌فروش یا برند مجهز به Shopify متصل است، خریداران می‌توانند ببینند که آیا این محصول برای خرید به صورت محلی در یک فروشگاه فیزیکی در دسترس است یا خیر.

گلن کوتس، معاون محصول، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما به هر کجا که دنیای تجارت برسد، خواهیم رفت. “ما می خواهیم Shopify یک دکمه آسان بزرگ باشد.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.