گزارش: تنها 40 درصد از کاربران به برندها اعتماد دارند تا از داده های خود به طور مسئولانه استفاده کنند


ما هیجان زده هستیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


داده‌های جدید Twilio تأیید می‌کند که مردم در طول هر تعامل با برند، انتظار شخصی‌سازی بیش از حد را دارند. اما یک مشکل وجود دارد، زیرا اکثر مصرف کنندگان به برندها برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی خود اعتماد ندارند.

سومین گزارش سالانه وضعیت شخصی‌سازی Twilio این تناقض شخصی‌سازی در مقابل حریم خصوصی را که کسب‌وکارها در همه جا با آن مواجه هستند، باز می‌کند. قوانین گسترده حریم خصوصی در سطوح فدرال و شرکت‌ها، علاوه بر تغییر نگرش مصرف‌کننده نسبت به اشتراک‌گذاری داده‌های آنلاین، ارائه شخصی‌سازی را برای نیمی از شرکت‌های مورد بررسی Twilio دشوارتر کرده است.

این یک چالش نسلی است، بلکه یک فرصت است. کسب‌وکارها به‌طور سنتی روابط مشتری را از تبلیغ‌کنندگان و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی «اجاره» می‌کنند، که داده‌های شخص ثالث را جمع‌آوری می‌کنند و سپس آن‌ها را به عنوان مخاطبان قابل هدف مجدداً می‌فروشند. اکنون، کسب‌وکارها باید از اجاره به مالکیت مستقیم روابط مشتری خود با داده‌های شخص اول یا داده‌هایی که مستقیماً از مشتریان با رضایت آنها جمع‌آوری می‌شوند، تغییر مسیر دهند.

این تغییر یک تغییر آسان نیست، اما با توجه به اینکه گوگل قرار است کوکی‌های شخص ثالث را تا پایان سال ۲۰۲۳ حذف کند، دیگر اختیاری نیست. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در حال چرخش هستند، با 43٪ از رهبران کسب و کار، داده های شخص اول را پیاده سازی می کنند، زیرا برای حفظ حریم خصوصی بهینه است.

حتی با یک استراتژی داده شخص اول، فناوری همچنان مانعی بر سر راه شخصی سازی است. در حالی که رهبران فناوری تیم هایی از دانشمندان داده و بودجه های میلیارد دلاری برای ارائه شخصی سازی در مقیاس دارند، گزارش Twilio نشان داد که اکثر شرکت ها قادر به ارائه شخصی سازی همه کانال نیستند.

حلقه مفقوده؟ فناوری‌هایی مانند پلت‌فرم‌های داده‌های مشتری، که داده‌های شخص اول را در هر تعامل با مشتری جمع‌آوری می‌کنند تا نگاهی جامع به سفر مشتری ارائه دهند. 53 درصد از شرکت‌ها در فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند تا اطلاعات مشتریان را بهتر مدیریت کنند و این شرکت‌ها می‌توانند روابط عمیق‌تری با مشتری ایجاد کنند.

گزارش Twilio از 3450 مدیر کسب‌وکار و مصرف‌کننده در سراسر جهان نظرسنجی کرد تا بفهمد انتظارات و استراتژی‌های شخصی‌سازی در طول سال گذشته چگونه تغییر کرده است.

گزارش کامل Twilio را بخوانید.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.