Rec Room به 75 میلیون کاربر مادام العمر و 1 میلیون دلار پرداختی سازنده برای Q1 رسید


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. بیشتر بدانید.


دنیای مجازی اجتماعی Rec Room از سال 2016 تاکنون 75 میلیون کاربر مادام العمر جمع آوری کرده است و بیش از 1 میلیون دلار برای سازندگان در سه ماهه اول پرداخت کرده است.

این شرکت این نقاط عطف را در ششمین تولد خود در مورد تجربیات Oculus (Rift و Quest)، iOS، Android، PlayStation، Xbox و Steam به اشتراک گذاشت. در حال حاضر 29 میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان دارد.

و در تلفن همراه، با افزایش اشتیاق برای تجربه‌های مشابه متاورس، اتاق Rec با افزایش 640 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است. از سال 2016، اتاق Rec 294 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و در آخرین دور خود در دسامبر، 3.5 میلیارد دلار ارزش داشت.

Rec Room تا به امروز 75 میلیون کاربر داشته است.

نیک فاجت، مدیر عامل اتاق Rec در بیانیه ای گفت: «در طول 6 سال گذشته، ما به طور مداوم از مهربانی، شوخ طبعی و خلاقیت جامعه خود شگفت زده شده ایم. اتاق Rec به روشی مهم برای میلیون‌ها نفر برای ارتباط، یادگیری، ایجاد و کسب درآمد تبدیل شده است. از زمانی که شرکت را در سال 2016 تأسیس کردیم، متقاعد شدیم که بازی و UGC نقش مهمی در آینده اینترنت و نحوه اتصال همه ما خواهند داشت. اتاق Rec هنوز برای تحقق این چشم انداز زود است، اما ما هیجان زده هستیم که جامعه و 6 سال آینده ما را به کجا خواهد برد.”

سازندگان در Rec Room تجربیات زیادی ارائه کرده‌اند که در حال حاضر اتاق‌های این سرویس بیشتر از اپلیکیشن‌های اپل در اپ استور iOS است.

در تمام طول ماه، بازیکنان Rec Room می‌توانند از اتاق تولد بازدید کنند، جایی که می‌توانند در فعالیت‌های جشن شرکت کنند و آیتم‌های جدید درون بازی را کشف کنند. بازیکنان می‌توانند عضلات خلاق خود را برای ساختن Parade Floats (بدون چسبندگی کاغذ کاغذی) با استفاده از ابزار طراحی Maker Pen در اتاق Rec که به سازندگان اجازه می‌دهد همه چیز را از توله‌سگ گرفته تا هلیکوپتر و تمام دنیاهای بازی بسازند، خم کنند.

اتاق Rec نیز کیک پاپ ها را معرفی کرده است. اینها در تمام ماه به صورت رایگان در اتاق کیک پاپ (که تاکنون 377000 بازدید داشته است) و برای خرید پس از ژوئن در دسترس هستند.

عقیده GamesBeat هنگامی که پوشش صنعت بازی “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود” است. این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.