چگونه با 5 سخت ترین هدف تابستانی خود مقابله کنید


اکنون که در ماه ژوئن هستیم، تابستان رسما از راه رسیده است – و سریعتر از چیزی که هر کسی تصورش را بکند در حال حرکت است. پس آیا به سخت ترین اهداف تابستانی خود دست یافته اید؟

من می دانم که تابستان زمان محبوبی برای استراحت و استراحت است – چه در کنار استخر، چه در ساحل، یا شرکت در کنسرت با دوستان. اما، متأسفانه، تابستان همه آن چیزها نیست، حتی اگر آنها را دوست دارم.

در عوض، به اهداف تابستانی خود فکر کنید – به طور خاص، اهدافی که می خواهید تا پاییز به آنها برسید. آیا اهداف پیشرفت شخصی، حرفه ای و تحصیلی خود را مشخص کرده اید؟

اگرچه تابستان اغلب فصل تأمل، طراوت، تمرکز مجدد و تجدید قوا است – همچنین زمان خوبی برای کشف و امتحان چیزهای جدید است. و چون به لطف تعطیلات یا تعطیلات تابستانی دسترسی بیشتری دارید، در واقع می توانید روی اهداف خود تمرکز کنید. ‌

به لطف هوای گرم، انرژی بیشتری نیز خواهید داشت و روحیه بهتری خواهید داشت. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود شروع به مقابله با فهرست سطل گرد و غبار و تکمیل نشده خود کنید.

هنوز هم می توانید از تابستان خود لذت ببرید.

هنوز هم می توانید از تابستان خود لذت ببرید. اعتبار تصویر: خوان سالامانکا; Pexels; متشکرم!

با پنج سخت ترین هدف تابستانی خود مقابله کنید

مقابله با چالش برانگیزترین اهداف تابستانی شما آسان نیست، به خصوص زمانی که می خواهید بیرون باشید و در زیر نور آفتاب سرگرم شوید.

از این نکات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید و همچنان از روزهای سگی تابستان لذت ببرید.

1. تعیین هدف

اهداف تابستانی هیچ تفاوتی با اهداف دیگر ندارند. اولین قدم این است که یک لیست تهیه کنید. برای اینکه احساس خستگی نکنید، فهرست شما باید ضعیف و پست باشد. به عبارت دیگر، چیزهایی که ارزش دارند را در اولویت قرار دهید.

برنامه ریزی برای اهدافتان نیز ضروری است. مسئولیت پذیر نگه داشتن خود نیز بسیار مهم است. نوشتن اهداف به شما در انجام این کار کمک می کند.

مارک مورفی، بنیانگذار www.LeadershipIQ.com می نویسد: «توصیف واضح اهدافتان به صورت مکتوب به شدت با موفقیت هدف مرتبط است. “و افرادی که به وضوح اهداف خود را توصیف یا تصویر می کنند، از 1.2 تا 1.4 برابر بیشتر احتمال دارد که آنها را با موفقیت به انجام برسانند. نسبت به افرادی که این کار را نمی کنند.» این به لطف حافظه خارجی و رمزگذاری است.

بهتر از همه؟ هر زمان که به آن نیاز داشتید می توانید به آن مراجعه کنید.

مرحله بعدی انتخاب مهلت است. با تعیین مهلت، در مسیر خود باقی خواهید ماند. ضرب الاجل ها همچنین شما را مسئول و با انگیزه نگه می دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت، این فهرست را قابل مشاهده کنید. آن را در جایی قرار دهید که بتوانید روزانه آن را ببینید، مثلاً در یخچال، رایانه یا تقویم خود. یادآوری‌های روزانه تضمین می‌کنند که در مسیر خود باقی می‌مانید.

گزینه ای دیگر؟ اهداف خود را در یک مجله بنویسید. سپس، ممکن است در مورد آنها فکر کنید یا در پایان روز تغییرات لازم را ایجاد کنید.

2. طرز فکر خود را در مورد تابستان و اهداف تغییر دهید.

به جای اینکه این دوره گذار را به عنوان یک وقفه در نظر بگیرید، آن را فرصتی برای تغییر ببینید. این طرز فکر تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.

دکتر وین دایر، نویسنده و سخنران انگیزشی، گفت: «اگر نگاه خود را به چیزها تغییر دهید، چیزهایی که به آن نگاه می کنید نیز تغییر می کنند. به تابستان به عنوان زمانی برای تغییر و همچنین تجدید فکر کنید. فکر کردن به تابستان به طور سنتی می تواند کلید شروع و تکمیل حتی سخت ترین اهداف شما باشد.

بر کسی پوشیده نیست که ذهن ما قوی است. اما، اگر ذهن خود را در حالت تعطیلات قرار دهید، به این فکر خواهید کرد که “بیایید کمی استراحت کنیم.” اما، از سوی دیگر، در نظر گرفتن زمانی برای تغییر، نگرش شما را به «چه چیزی در آینده می‌آید» تنظیم می‌کند.

حتی بهتر؟ برای هماهنگی با چهارم ژوئیه، یک طرز فکر آزادی را در نظر بگیرید. اساساً، این طرز فکر رشد به شما این امکان را می دهد که از هر چیزی که مانع شما می شود رها شوید. برای توسعه این نوع طرز فکر، با رد کردن درخواست‌ها در صورتی که با اولویت‌های شما تداخل دارند، کمی خودخواه باشید.

3. اهداف ماهانه، هفتگی و حتی روزانه برای خود تعیین کنید و به صورت دوره ای در طول فرآیند بررسی کنید.

نیکلاس کول در می نویسد: «در حقیقت، هدف گذاری آسان است شرکت سریع. “این جنبه مسئولیت پذیری چیزهایی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.”

کول پیشنهاد می کند: «به جای اینکه تابستان خود را به عنوان یک بخش بزرگ از زمان (90 روز) در نظر بگیرید، سعی کنید تابستان خود را به عنوان سه فصل مجزا (ژوئن، جولای و آگوست) مجسم کنید. سپس، هر یک از آن فصل ها را به فصل های کوچکتر تقسیم کنید (هفته 1، هفته 2، هفته 3، هفته 4). “و سپس در آن فصل‌های فرعی، واقعاً هر روز را که هر یک از آن هفته‌ها را تشکیل می‌دهد، درونی کنید (روز 1، روز 2، روز 3، روز 4، روز 5، روز 6، روز 7).

گام بعدی این است که برای هرکدام با پرسیدن اهداف خرد تعیین کنید:

  • تا پایان ژوئن، جولای یا آگوست، دوست دارید کجا باشید؟
  • برای رسیدن به آن، چه اهدافی باید به دست آورید؟
  • بعد، چه کاری می توانید انجام دهید تا آن اهداف را به نقاط عطف هفتگی تقسیم کنید؟
  • در نهایت، آیا می توانید هر یک از آن نقاط عطف را به ریز مایل استون های روزانه تقسیم کنید؟

کول می افزاید: «هرچه بیشتر بتوانید به خودتان کمک کنید که گام بعدی را در مقابل خود ببینید (برخلاف کل سفر سه ماهه)، بیشتر احتمال دارد که سازگار و مرتبط با این روند باقی بمانید.

4. در رکود تابستانی قرار نگیرید.

هیچ رازی وجود ندارد که بهره وری در طول ماه های تابستان – به ویژه در ماه های جولای و آگوست – در پایین ترین حد خود قرار دارد. بر اساس مطالعه Captivate Office Pulse، بهره وری در طول ماه های تابستان 20 درصد کاهش می یابد. علاوه بر این، حضور و غیاب 19 درصد کاهش یافت و زمان نوبت کاری 13 درصد افزایش یافت.

دلایل متعددی وجود دارد. برای شروع، مردم در تعطیلات هستند. شاید دوست باشگاه شما خارج از شهر باشد، به این معنی که شما کسی را ندارید که شما را مسئول کند. شاید بتوانید یک پروژه را در محل کار تکمیل کنید زیرا همکار شما برای یک آخر هفته طولانی از دفتر خارج است.

ما همچنین تمایل به ایجاد موارد جدی FOMO داریم. چرا وقتی می خواهید با دوستان خود در ساحل باشید، روی اهداف خود تمرکز کنید؟ و، البته، همانطور که قبلا ذکر شد، آب و هوا وجود دارد.

چگونه می توانید از افتادن در رکود تابستانی جلوگیری کنید؟ خوب، شما می توانید به دنبال الهام باشید. شاید خواندن کتاب در حالی که در کنار استخر سرد می شوید. شاید بتوانید یک جلسه پیاده روی با یک مربی یا کسی که شما را هل می دهد برنامه ریزی کنید.

یا، می توانید در یک کلاس شرکت کنید یا در رویدادها شرکت کنید تا مهارت های جدیدی را یاد بگیرید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. و اگر محل کار ساکت تر از حد معمول باشد. در درجه اول – برنامه ریزی و مراحل رسیدن به آنها.

5. عادات اصلی را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید.

در تابستان، شانس زیادی برای بهبود زندگی خود دارید. به عنوان مثال، فرض کنید که می خواهید سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. گنجاندن شیوه‌های سالم در برنامه روزانه تابستانی می‌تواند این عادات فصلی را قبل از شروع یخبندان و هوای خنک‌تر به طبیعت دوم تبدیل کند.

به عنوان مثال، مطالعات نشان می دهد که گذراندن وقت در طبیعت استرس، ضربان قلب و فشار خون را کاهش می دهد که همه عوامل خطر بیماری قلبی هستند. ماه های تابستان زمان خوبی برای دوستان و خانواده برای لذت بردن از ورزش هایی مانند پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی است. با در نظر گرفتن زمانی برای آنها در تقویم، فعالیت های خارج از منزل را در برنامه هفتگی خانواده خود بگنجانید. علاوه بر این، این کار می‌تواند میزان استفاده از صفحه نمایش شما را کاهش دهد.

اگر می خواهید به اهداف خود برسید، باید عادات اصلی را در خود ایجاد کنید.

در کتابش، قدرت عادتچارلز دوهیگ به درستی عادت کیستون را توصیف می کند. به عنوان سنگ بنای هر سازه، سنگ کلید همه چیز را در جای خود نگه می دارد. علاوه بر این، عادات کلیدی ایجاد عادات خوب دیگر را تشویق می کند و در عین حال به حذف عادات بد کمک می کند.

اگر عادات اصلی خود را ایجاد کنید، می توانید به اهداف خود برسید و در عین حال مدیریت زمان خود را نیز بهبود بخشید.

اولین بار در تقویم منتشر شد. اینجا را بخوانید.

اعتبار تصویر: کارولینا گرابوسکا. Pexels; متشکرم!

تقویم

تقویم

ما تقویم هستیم و سعی می کنیم دنیا را به مکانی بسیار پربارتر تبدیل کنیم. ما را به صورت آنلاین در https://www.calendar.com بررسی کنید.