Lowe’s دارایی های سه بعدی را برای ساخت متاورس راه اندازی می کند


طبیعی است که سازندگان متاورس بخواهند ظاهر و احساس خانه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. Lowe’s امیدوار است با توسعه اخیر Lowe’s Open Builder، این کار را با گسترش خط تولید موجود خود به metaverse، کمی آسان‌تر کند.

این پورتال در حال حاضر بیش از 500 دارایی سه بعدی را ارائه می دهد که نشان دهنده محصولات موجود توسط Lowe’s برای استفاده مجدد نامحدود در سراسر متاورس است. این اولین شرکت بهبود خانه است که کتابخانه محصولات خود را به روی سازندگان متاورس باز می کند، اما به احتمال زیاد آخرین شرکت نیست. هر دو Ikea و Home Depot مشغول پروژه های طراحی سه بعدی خود هستند.

مرکز دارایی جدید انواع مختلفی از محصولات Lowe از جمله نورپردازی، مبلمان پاسیو، فرش های محوطه، لوازم آشپزخانه و حمام، و لهجه های دکوری را ارائه می دهد. هر دارایی در قالب‌های USD و glTF ارائه می‌شود و به سازندگان اجازه می‌دهد دارایی‌ها را به محیط‌های متاورس و غیر متاورس محبوب برای بازی، واقعیت افزوده و طراحی خلاقانه بکشانند.

گسترش در سراسر کانال ها

سیمانتینی گودبول، مدیر ارشد اجرایی Lowe به VentureBeat گفت: “ما احساس می کنیم که این یک توسعه طبیعی از کاری است که قبلاً در کانال های دیگر انجام می دادیم.” این پیشنهاد جدید به تیم Godbole فرصتی می دهد تا دریابند چگونه از الهامات خلاقانه مشتریان برای جلب توجه بیشتر به برند و بهبود بیشتر تجربه مشتری و کارمند استفاده کنند.

این شرکت مدتی است که روی دارایی‌های سه بعدی کار می‌کند تا در جریان‌های کاری بهبود خانه موجود استفاده شود. این شرکت برنامه‌های دیگری برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به یک خانه برای تجسم و برنامه‌ریزی پروژه‌های بهبود خانه، مانند طراحی آشپزخانه جدید، و تجسم ظاهر رنگ یا کف‌های جدید دارد.

و Lowe’s همچنین از دوقلوهای دیجیتال برای بهبود برنامه ریزی و چیدمان فروشگاه با استفاده از پلانوگرام های سه بعدی تعاملی استفاده می کند. گادبول توضیح داد: «تقریباً مانند پاورپوینت به نظر می رسد که می توانید وارد شوید و دارایی ها را روی اسلاید بکشید و رها کنید تا ایده ای از اینکه پلانوگرام خود قبل و بعد از آن چگونه به نظر می رسد پیدا کنید.

ساخت گردش کار سه بعدی

Lowe’s در 18 ماه گذشته روی فناوری های جدید سه بعدی کار کرده است. Godbole گفت که آنها به همان اندازه که به ایجاد فناوری و پایه فرآیند برای تلاش های جدید سه بعدی توجه کردند، به دارایی های جدید نیز توجه داشتند. به عنوان مثال، Lowe’s Open Builder از دارایی های سه بعدی که Lowe قبلا برای برنامه های مختلف بهبود خانه خود ایجاد کرده است، بهره می برد. گودبول گفت: “زیبایی ساختن یک پایه فناوری عالی این است که می توانید بارها و بارها از آن استفاده مجدد کنید.”

فرآیند ایجاد همچنین شامل بسیاری از کار طراحی تحقیق و تجربه مشتری بود. تیم‌های Lowe نحوه تعامل 300000 شریک آن با مشتریان و کار با کاربران را بررسی کردند تا ببینند چگونه رویکردهای جدید در طراحی آشپزخانه ممکن است تجربه آنها را بهبود بخشد. ما دانش‌آموزان این فرآیند بوده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که فناوری ما با آنچه مشتریان ما در مورد آن فکر می‌کنند و بزرگترین مشکلاتی که باید حل کنیم مطابقت دارد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.