گزارش: 94 درصد از مصرف کنندگان خواهان کنترل بر اطلاعاتی هستند که با شرکت ها به اشتراک می گذارند


ما مشتاقیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


با نقض گسترده داده‌ها، مصرف‌کنندگان از نحوه جمع‌آوری داده‌هایشان، نوع داده‌های جمع‌آوری‌شده و مدت زمانی که برندها آن‌ها را در پرونده نگه می‌دارند آگاه‌تر شده‌اند. یک نظرسنجی اخیر از Qonsent این موضوع را تأیید کرد، به طوری که 94٪ از مصرف کنندگان احساس می کنند کنترل بیشتر بر داده هایی که با شرکت ها به اشتراک می گذارند و همچنین آگاهی از نحوه استفاده آن برندها از اطلاعاتشان مهم است.

در حالی که اکثر مصرف کنندگان متوجه می شوند دسترسی به داده های شخصی منجر به تجربه بهتر مشتری می شود، آنها همچنان شفافیت بیشتر و کنترل بیشتری را می خواهند. به نوبه خود، اطمینان از شفافیت و بازگرداندن مصرف کنندگان به صندلی راننده، در نهایت یک رابطه مبتنی بر اعتماد ایجاد می کند. این سطح از شفافیت و اعتماد به شکل جدیدی از ارز برای بازاریابان و برندهایی تبدیل شده است که می خواهند روابط طولانی مدت با مشتریان خود ایجاد کنند.

نظرسنجی Qonsent همچنین دیدگاه‌های بازاریابان در مورد تغییر چشم‌انداز حفظ حریم خصوصی داده‌ها را عمیق‌تر کرد و نشان داد که 88٪ از بازاریابان نگران قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌ها هستند، مانند قانون قریب الوقوع حفاظت از حریم خصوصی داده آمریکا (ADPPA). و در حالی که 85 درصد از بازاریابان احساس می‌کنند که اعتماد و شفافیت رابطه مستقیمی با بازگشت سرمایه در هزینه‌های تبلیغاتی دارد، 78 درصد همچنان معتقدند که قوانین حریم خصوصی قریب‌الوقوع بر تعامل و شخصی‌سازی مصرف‌کننده تأثیر منفی می‌گذارد.

با این حال، بازاریابان از این که بدانند 84 درصد از مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد اطلاعات را با برندهایی که رویه‌ها و سیاست‌های داده شفاف دارند به اشتراک می‌گذارند شگفت‌زده خواهند شد. نه تنها این، بلکه 77 درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که روش‌های شفاف داده‌ها در واقع بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می‌گذارد – نیمی از آنها گفتند که سعی می‌کنند خرید کنند. بیشتر از مارک های شفاف و 30٪ فقط خرید از محصولاتی که شفافیت را نشان می دهد.

این تحقیق در می 2022 انجام شد و 1000 بزرگسال آمریکایی و 125 بازاریاب را مورد بررسی قرار داد. پاسخ دهندگان مصرف کننده از نظر جنسیت، سن، قومیت، منطقه و درآمد برای مطابقت با جمعیت عمومی ایالات متحده غربالگری شدند. پاسخ دهندگان بازاریاب بر اساس عنوان و بخش غربالگری شدند.

گزارش کامل کونسنت را بخوانید.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.