چگونه دانش سازمانی را برای بازگشت سرمایه در دنیای واقعی باز کنیم


ارائه شده توسط Pryon


پلتفرم‌های مدیریت دانش مبتنی بر هوش مصنوعی، سرمایه‌گذاری‌های موجود را با تبدیل آن‌ها به تجربیات تعاملی، افزایش بهره‌وری، بدون دوبرابر کردن بودجه، به حداکثر می‌رسانند. در این رویداد VB On-Demand بیاموزید که چگونه آنها در عرض چند هفته به شرکت ها ROI می دهند!

به صورت رایگان در اینجا تماشا کنید.


دانش سازمانی یک ضریب است. این داشتن اطلاعات شرکتی مناسب است که در مورد سؤالی از یک کارمند یا شریک اعمال می شود که چه زمانی و چگونه به آن نیاز دارند. چالش بیشتر شرکت‌ها باز کردن دانش از اطلاعات و داده‌های موجود است. از جست‌وجوی سازمانی و پلت‌فرم‌های ارتباطی گرفته تا وب‌سایت‌های داخلی و نمودارهای دانش، شرکت‌ها طیف وسیعی از روش‌ها را برای تبدیل حقایق در سراسر شرکت به بینش امتحان کرده‌اند.

کریس ماهل، CRO و رئیس Pryon می‌گوید: «این سیستم‌ها از بسیاری جهات به مانعی برای کارایی خود تبدیل شده‌اند. «داده ها همه جا هستند. دانش بدون ساختار همه جا وجود دارد. اطلاعات در سیلوها همه جا هست. اما دانش کاربردی – زمانی که به آن نیاز دارم، آن را به من برسانید تا بتوانم به همان اندازه که باید و می‌خواهم کارآمد باشم – این نقطه کششی است که بیشتر شرکت‌ها در تلاش برای کشف آن هستند.

ایگور جابلوکوف، بنیانگذار و مدیر عامل Pryon و بنیانگذار استارت آپی که توسط آمازون به عنوان پایه ای برای چیزی که الکسا شد، می گوید، مشخص شد که دانش می تواند با نوع تعاملی که دستیاران هوش مصنوعی مصرف کننده به بازار آورده اند باز شود. .

اما لازم است که دانش ناهمگون در سراسر یک شرکت در یک بازنمایی زبان طبیعی ترکیب شود.

او می‌گوید: «باز کردن قفل منابع محاسباتی در گذشته به این معنی بود که باید دانشمند کامپیوتر، ریاضیدان، مهندس باشید. ما می‌توانیم با اجازه دادن به مردم برای مکالمه به زبان طبیعی و دسترسی به همان منابعی که قبلاً دکمه‌های بسته شده بود، جدول را تغییر دهیم و دسترسی به دانش را دموکراتیک کنیم.»

ارائه دانش در چند دقیقه

چیزی که در مورد رویکرد Pyron برای باز کردن دانش سازمانی متفاوت است، توانایی راه‌حل برای جذب و بردار کردن محتوا در مدل‌های مجموعه است که می‌توان با استفاده از زبان طبیعی از آن بهره برد.

یک راه حل کامل پشته، مبتنی بر ابر و مبتنی بر API، می تواند به سادگی با یک ارائه دهنده ورود به سیستم به زیرساخت یک شرکت متصل شود. از آنجا به مخازن موجود از جمله S3 bucks، ServiceNow، ZenDesk، Confluence، Google Drive، Sharepoint و غیره ضربه می زند. محتوا نیازی به قالب‌بندی مجدد یا تغییر شکل ندارد، و محتوا می‌تواند به روشی که شرکت در حال حاضر آن را مدیریت می‌کند، ادامه یابد.

هنگامی که مجموعه ای ایجاد می شود و به منابع محتوا اشاره می کند، به طور خودکار مدل را تولید می کند و سپس شروع به استخراج اطلاعات مرتبط می کند. اتوماسیون و یادگیری ماشین تضمین می‌کند که سیستم دقت در یادآوری، درک زمینه، بهترین نمایش در پاسخ به یک سوال و فیلترهایی را ارائه می‌دهد که به درخواست‌کننده اجازه می‌دهد تا اطلاعات خاصی را بررسی کند. هنگامی که دانش جذب می شود، جستجو برای اطلاعات اکنون به منبع ارزشمند سیگنال های مشتری تبدیل می شود.

این راه حل همچنین می تواند اطلاعات با کیفیت بالا را با ردیابی جستجوها و تعامل با سیستم شناسایی کند و همچنین شکاف های اطلاعاتی، افزونگی ها، درگیری ها یا محتوای قدیمی را که باید بازنشسته می شد را نشان دهد.

ماهل می‌گوید: این ابزار قدرتمندی است که در مواجهه با مشتری قرار دارد، اما استفاده از هوش مصنوعی برای خدمت به بهره‌وری کارمندان یک عامل متمایزکننده است.

ماهل می‌گوید: «استعداد دوست دارد در یک مکان بسیار چابک کار کند، جایی که چیزهایی را که برای انجام کارم نیاز دارم، می‌توانم آنها را به دست بیاورم، مسلماً با سرعت کلام. “این یک بازی اکتساب، حفظ و بهره وری است.”

و این سیستم از ابتدا به گونه ای طراحی شده است که در کل نیروی کار، نه فقط برای تخصص ها، دموکراتیک شود – و به همین دلیل است که این ابزارها بسیار مهم هستند، جابلوکوف می گوید.

«چند تا از کسب‌وکارهای مربوطه شما با اکتشافات و آزمایش‌های تصادفی ساخته شده‌اند؟ و چرا چیزی را پیدا نمی کنید که بتوانید به هر گوشه و کناری وارد شوید؟» او می گوید. ما مشتریانی داشتیم که بر اساس دادن این ابزار به یک کارآموز، خطوط تولید جدیدی را کشف کردند. آن را به هر گوشه و کنار سازمان خود ببرید. بهترین زمانی که باید انجام می دادی دیروز بود. دومین زمان بهترین امروز است.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ROI دنیای واقعی یک پلتفرم دانش هوشمند، از مواردی از سازمان‌های موفق، ظاهر ابزار زیر کاپوت و موارد دیگر، این وبینار VB On Demand را از دست ندهید.

هم اکنون پخش جریانی را شروع کنید.

دستور جلسه

  • با استفاده از سرمایه گذاری های موجود در دارایی های محتوا، پایگاه های دانش و سرمایه انسانی – بدون دوبرابر کردن بودجه، بهره وری را 2 برابر افزایش دهید.
  • با استراتژی نسل بعدی از عملکرد چت ربات های پشتیبانی مشتری فعلی خود فراتر بروید
  • ایجاد تحول دیجیتالی تکرارپذیر و همزمان در چندین واحد تجاری
  • روی یک پلتفرم هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنید که هزینه خود را در هفته ها پرداخت کند نه سال ها

مجریان

  • ایگور جابلوکوف، مدیرعامل و موسس، Pryon
  • کریس ماهل، رئیس و CRO، Pryon
  • هنر کول، مدیر، VentureBeat