یونیتی و مایکروسافت همکاری ابری Azure را اعلام کردند


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. امروز ثبت نام کنید.


یونیتی امروز اعلام کرد که با مایکروسافت همکاری می کند و Azure را راه حل ابری خود برای ایجاد تجربیات سه بعدی بلادرنگ می سازد.

توسعه دهندگان می توانند از Azure و موتور یونیتی با هم استفاده کنند، که همچنین ظاهراً بازی های خود را برای رایانه شخصی و ایکس باکس آسان تر می کند. یونیتی می‌گوید «در حال ایجاد قابلیت‌های بومی است که قفل ابزارهای ما را برای افراد بیشتری از همیشه باز می‌کند».

سارا باند، مدیر ارشد تجربیات و اکوسیستم سازنده بازی مایکروسافت، در این اطلاعیه گفت: «جاه طلبی ما برای دموکراتیک کردن توسعه بازی‌ها و تجربه‌های مشابه بازی در سراسر جهان و در سراسر صنایع به مشارکت قوی، به ویژه با موتورهای بازی مانند Unity بستگی دارد. همکاری بین مایکروسافت و یونیتی همچنین به سازندگان بازی Made with Unity این امکان را می‌دهد تا به راحتی به بازیکنان خود در دستگاه‌های ویندوز و ایکس‌باکس دسترسی پیدا کنند و فرصت‌های موفقیت جدیدی را باز کنند.

باند همچنین گفت که شبیه سازی بلادرنگ برای چندین صنعت از جمله تجارت الکترونیک، پزشکی و تولید بسیار مهم خواهد بود. یونیتی با دادن دسترسی آسان سازندگان به ابزارهای شبیه‌سازی RT3D و توانایی ایجاد دوقلوهای دیجیتالی از مکان‌ها و اشیاء واقعی، مسیر آسانی را برای تولید دارایی‌های RT3D، چه برای بازی‌ها و چه برای دنیای غیربازی، به سازندگان ارائه می‌دهد. برای حمایت از این تکامل، سازندگان به یک زیرساخت فنی نیاز دارند که به همان اندازه پویا و نوآورانه باشد. لاجوردی آن راه حل است.»

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.