Take-Two درآمدهای خود را گزارش می‌کند، به‌روزرسانی‌هایی پیش‌بینی می‌شود که شامل Zynga نیز می‌شود


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. امروز ثبت نام کنید.


Take-Two امروز با انتشار آخرین گزارش درآمد خود برای سه ماهه اول سال مالی خود کمی مورد توجه قرار گرفت. از آنجایی که این شرکت اخیرا خرید Zynga را تکمیل کرده است، پیش‌بینی‌های خود را به‌روزرسانی کرده است تا هجوم جدید پول موبایل را در نظر بگیرد – با این حال، هنوز انتظارات را برآورده نمی‌کند.

این شرکت زیان خالص 104 میلیون دلاری را گزارش کرد و همچنین از افزایش 41 درصدی رزرو خالص به 1 میلیارد گزارش کرد. ظاهراً این چیزی نیست که تحلیلگران به آن امیدوار بودند، زیرا کسانی که در نظرسنجی FactSet شرکت کردند در ابتدا 1.11 میلیارد دلار رزرو خالص برآورد کردند. همچنین پیش بینی سود سالانه خود را به 5.8 تا 5.9 میلیارد دلار تعدیل کرد، جایی که تحلیلگران در ابتدا بیش از 6 میلیارد دلار (از طریق Barron’s) انتظار داشتند. پس از این گزارش، سهام Take-Two سقوط کرد.

استراوس زلنیک، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای درباره پیش‌بینی تعدیل‌شده گفت: «خط لوله ما برای سال جاری همچنان بسیار قوی به نظر می‌رسد و ما هیجان‌زده هستیم که حضور تلفن همراه خود را با بهترین پلتفرم در کلاس به طور قابل توجهی گسترش دهیم. پیش‌بینی جدید ما برخی حرکت‌ها را در جدول انتشار ما برای سال، خارجی، در نظر می‌گیرد
فشارهای ارزی و عدم اطمینان کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی. همانطور که به آینده می نگریم، چشم انداز بلندمدت ما واضح تر از همیشه است، و ما معتقدیم که ترکیب ما با Zynga ما را قادر می سازد تا بهتر از پویایی در حال تحول صنعت سرگرمی تعاملی سرمایه گذاری کنیم.

موفقیت های بازی (و یک تاخیر)

Take-Two در ارائه سرمایه گذار خود در مورد عملکرد برخی از بازی های خود گزارش داد. Tiny Tina’s Wonderlands، می گوید، “بیش از انتظارات بود.” Grand Theft Auto V تاکنون تقریبا 170 میلیون دستگاه فروخته است، در حالی که Red Dead Redemption 2 بیش از 45 میلیون دستگاه فروخته است.

یکی از نسخه های Take-Two پنجره راه اندازی خود را از دست خواهد داد: 2K فاش کرد که Midnight Suns مارول با تاخیر دیگری روبرو می شود. این بازی که در ابتدا قرار بود در ماه اکتبر عرضه شود، اکنون تاریخ انتشار نامشخصی در این سال مالی دارد. Firaxis بیانیه ای صادر کرد و گفت که زمان اضافی را صرف پرداختن به گیم پلی بازی خواهد کرد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.